Pilar Gargallo Otero
MRP del Garraf
En aquesta afirmació no hi veiem cap problema. Hi veiem normalitat. Certa normalitat que no queda reflectida en la indústria de les joguines i molt menys en la publicitat ni en la societat en la qual vivim. M'explico.
Aquest article no pretén ser científic ni divulgador de dades, simplement, es basa en la realitat, empírica, de que la nostra societat avança, però molt lentament.
Que un nen avui en dia jugui amb una cuineta, no és una cosa estranya, ni ho hauria de ser. La coeducació al món educatiu hi és present des de les primeres etapes. La imitació de rols i el joc simbòlic són molt presents en les primeres etapes de la vida i marquen la identitat futura dels éssers humans. Les Escoles Bressol són un gran exemple coeducador lliure i facilitador de situacions coeducatives: nenes i nens juguen plegats amb cuinetes, amb nines i ninos, cotxes, camions, puzles, … a aquest joc simbòlic que parlàvem. més
MRP del Garraf
En aquesta afirmació no hi veiem cap problema. Hi veiem normalitat. Certa normalitat que no queda reflectida en la indústria de les joguines i molt menys en la publicitat ni en la societat en la qual vivim. M'explico.
Aquest article no pretén ser científic ni divulgador de dades, simplement, es basa en la realitat, empírica, de que la nostra societat avança, però molt lentament.
Que un nen avui en dia jugui amb una cuineta, no és una cosa estranya, ni ho hauria de ser. La coeducació al món educatiu hi és present des de les primeres etapes. La imitació de rols i el joc simbòlic són molt presents en les primeres etapes de la vida i marquen la identitat futura dels éssers humans. Les Escoles Bressol són un gran exemple coeducador lliure i facilitador de situacions coeducatives: nenes i nens juguen plegats amb cuinetes, amb nines i ninos, cotxes, camions, puzles, … a aquest joc simbòlic que parlàvem. més