Maria Rosa Heras i Juncosa
MRP del Baix Penedès
Sempre m'ha agradat observar el què passa al meu voltant, com es comporten les persones al carrer, a les botigues, a les terrasses... en general observar i escoltar crec que ajuda a veure com evolucionem les persones i la societat en general.
Ja tinc una edat, des de molt jove he lluitat perquè hi hagi més igualtat entre els dos gèneres, les nenes i els nens, els homes i les dones, i últimament em sembla veure com si hi hagués un retrocés. Tot i que se'n parla molt, d'igualtat, de les polítiques d'igualtat, coeducació a l'escola, joguines no sexistes, etc., el sexisme està molt present en tot el què ens envolta. Sí que és veritat que veus persones conscienciades i pares molt responsables vers aquest tema, però crec que són una minoria. Al contrari, una majoria es deixa arrossegar per tendències que no van precisament en aquesta línia. Per exemple la publicitat, que segueix sent sexista, d'una manera més subtil potser, però sexista a fi de comptes. Ja sabem que l'objectiu de la publicitat és vendre, però no tot s'hi val. més
MRP del Baix Penedès
Sempre m'ha agradat observar el què passa al meu voltant, com es comporten les persones al carrer, a les botigues, a les terrasses... en general observar i escoltar crec que ajuda a veure com evolucionem les persones i la societat en general.
Ja tinc una edat, des de molt jove he lluitat perquè hi hagi més igualtat entre els dos gèneres, les nenes i els nens, els homes i les dones, i últimament em sembla veure com si hi hagués un retrocés. Tot i que se'n parla molt, d'igualtat, de les polítiques d'igualtat, coeducació a l'escola, joguines no sexistes, etc., el sexisme està molt present en tot el què ens envolta. Sí que és veritat que veus persones conscienciades i pares molt responsables vers aquest tema, però crec que són una minoria. Al contrari, una majoria es deixa arrossegar per tendències que no van precisament en aquesta línia. Per exemple la publicitat, que segueix sent sexista, d'una manera més subtil potser, però sexista a fi de comptes. Ja sabem que l'objectiu de la publicitat és vendre, però no tot s'hi val. més